» TeamX (Архив Форума)«


Форум TeamX » English Forum » questions about circles in fallout2 mod (I am chinese ,maybe my english is not good )

Переход по темам
<< Пред. След. >>
Единственная страница этой темы

 
xisailuo
Пользователь

Регистрация: Авг. 2004

Всего: 19 сообщений

I need some npc do some actions such as fall & stand constantly,but I can not accomplish it in my scripts:

#include "..\headers\define.h"

#include "..\headers\command.h"



procedure start;
procedure old_pickup_p_proc;
procedure node001;
procedure node002;




procedure start begin
call node001;

end

procedure old_pickup_p_proc begin
end

procedure node001 begin  
     
             reg_anim_clear(self_obj);
 reg_anim_begin();
reg_anim_animate(self_obj,ANIM_fall_front_sf    ,-1);
reg_anim_animate(self_obj,ANIM_prone_to_standing ,-1);
reg_anim_end();


call node002;

 end


procedure node002 begin  
call node001;
end





I can not find any help in CHINESE forum,please help me!
can you give be some examples?

(Edited by xisailuo at 13:05 - 17 Aug., 2004)

Отправлено: 12:45 - 17 Авг., 2004
izuk3n
Deleted

Регистрация: N/A

Всего: N/A сообщений

i have some ideas why your code doesnt work, but not sure about them.

may be you could use this script instead?

#include ""..\headers\define.h" "
#include ""..\headers\command.h" "

procedure start begin
end

procedure critter_p_proc begin
 if anim_busy(self_obj)==false then
 begin
   reg_anim_clear(self_obj);
   reg_anim_begin();
   reg_anim_animate(self_obj,ANIM_fall_front_sf    ,-1);
   reg_anim_animate(self_obj,ANIM_prone_to_standing ,-1);
   reg_anim_end();
 end
end

it works...

(Отредактировал(а) izuk3n - 16:58 - 17 Авг., 2004)

Отправлено: 16:58 - 17 Авг., 2004
xisailuo
Пользователь

Регистрация: Авг. 2004

Всего: 19 сообщений

thank you very much!!!

(Edited by xisailuo at 17:59 - 17 Aug., 2004)

Отправлено: 17:56 - 17 Авг., 2004
 

Переход по темам
<< Пред. След. >>
Единственная страница этой темы


Powered by Ikonboard 2.1.9 RUS
Modified by RU.Board Team
© 2000 Ikonboard.com