|
maryo
Member
Откуда: Prague, Czech Rep. Регистрация: Июнь 2005
Всего: 3 сообщения
|
I don't know how to change start position in worldmap... Is it hardcoded too ?
----- Hi and die...
|
Отправлено: 0:49 - 8 Июня, 2005
|
|
Wasteland Ghost
Маленькое Злое Привидение
Откуда: Россия, Самара Регистрация: Дек. 2002
Всего: 2251 сообщение
|
Here is original text. I'll try to translate this :). ---- Camera position: Offset bytes orig. value descr 091956 2 0х0000 World Viewport X 10C430 2 0х0000 World Viewport Y 0 means that camera is in the point 184, 133. Positive value moves camera down/right and negative - up/left. Highlight: Offset bytes orig. val. descr 0AD008: 4 0хAD000000 World Highlight X 0ACD90: 4 0хAD000000 World Highlight X 0AD00D: 4 0х7A000000 World Highlight Y 0ACD95: 4 0х7A000000 World Highlight Y 0xAD is equal to 173, 0x7A - 122. 173, 122 - starting coordinates (Arroyo). Memory_offset = File_Offset + 0x411A00
|
Отправлено: 10:27 - 9 Июня, 2005
|
|
Cubik
Member
Откуда: Poland Регистрация: Июнь 2005
Всего: 1 сообщение
|
Wasteland Ghost wrote: Offset bytes orig. value descr 091956 2 0х0000 World Viewport X 10C430 2 0х0000 World Viewport Y but there is a bug. It should be: Offset bytes orig. value descr 10C42C 2 0х0000 World Viewport X 10C430 2 0х0000 World Viewport Y all info is very useful so I thank very much for it.
|
Отправлено: 19:41 - 27 Июня, 2005
|
|
Perceptron
Модератор
Откуда: Ivanovo Регистрация: Май 2003
Всего: 502 сообщения
|
Oh, yes. It's my mistake. I'm sorry. :)
|
Отправлено: 0:34 - 28 Июня, 2005
|
|
|
|